Monday 31 July 2017

Spread your Wings and Fly


Mój dzisiejszy, kolorowy, exploding box przygotowałam dla Crafty Individuals. Zamiast stempli użyłam obrazki z książeczki Miniature Image Book, Issue 4, People and Places 2.

Today I would like to share a colourful exploding box which I decorated with images from Crafty Individuals. Images come from Miniature Image Book, Issue 4, People and Places 2.



Do ozdobienia pudełka użyłam nowe papiery Crafty Individuals Eight A4 Background Papers Sheets.

 To decorate my box I used new papers from Crafty Individuals Eight A4 Background Papers Sheets.



Na środek dodałam mini wiaderko z moimi różyczkami. Wiaderko można wyjąć z pudełka, w pudełku trzyma się na magnes.

There is in a box a mini bucket with my handmade roses. The bucket can be removed from the box, when it is inside it is hold in place by a magnet.



Napisy wycięłam ze stempla CI-468 You Are A Star.
Live life to the full (żyj pełnią życia), Spread your wings and fly (rozlóż skrzydła i odleć), Smile (uśmiechaj się), oraz Stand out from the crowd (wyróżniaj się w tłumie).

The sentiments I stamped and cut out from CI-468 You Are A Star.







Serdecznie pozdrawiam.
Thank you for stopping by.
Joanna

14 comments:

  1. WOW!!!!!!!! CUDOWNA praca!!!! Fantastyczna kolorystyka!!!

    ReplyDelete
  2. Wspaniały box, to wiadereczko jest śliczne :)

    ReplyDelete
  3. Cudeńko! Z pewnością kolory robią wrażenie, warstwy, oczywiście Twoje Asiu kwiaty. Mnie jeszcze urzekły małe zasuszone kwiatuszki dodane z boku przy obrazkach :))

    ReplyDelete
  4. Ależ piękny! Bajecznie kolorowy :) Śliczne są te obrazki i cudowne są Twoje różyczki. Świetny pomysł z umocowaniem wiaderka na magnes :)

    ReplyDelete
  5. Zachwycająca praca. :)Nic dodać, nic ująć, przepiękne, wykonane z dbałością o szczegóły.MISTRZOSTWO

    ReplyDelete
  6. Ach! Jak ja uwielbiam takie parce, gdzie tych kolorów żywych jest dużo, intensywne, barwne. Cudne pudełeczko :)

    ReplyDelete
  7. Przepiękny i taki pełen energii ten box, po prostu zachwycasz :)

    ReplyDelete
  8. bardzo energetyczny... super...

    ReplyDelete
  9. Całkiem mnie zauroczył ten box :) cudny :)

    ReplyDelete
  10. wow super, że wkomponowałaś taki stempelek na różne okazje :)

    หนังออนไลน์

    ReplyDelete
  11. Nie będę oryginalna ;)
    PRZEPIĘKNY!!!! FANTASTYCZNY!!!! CUDOWNY!!!

    ReplyDelete
  12. Nie będę oryginalna ;)
    PRZEPIĘKNY!!!! FANTASTYCZNY!!!! CUDOWNY!!!

    ReplyDelete

Thank you for stopping by. ✿ Hope you enjoy my blog. ✿
Dziękuję za odwiedziny. ✿ Mam nadzieję, że mój blog Ci się podoba. ✿
Joanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...